Форма входу

Пошук

Освіта





Календар

«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 21.09.2019, 12:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Худлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ужгородської районної...
Головна | Реєстрація | Вхід
НУШ


                                                               НУШ

 

 

              

 .

 

Худлівська ЗОШ І — ІІІ ступенів
Тиждень № 9
Світ техніки
Глюдзик Марія Іванівна

   На дев’ятому тижні навчання першокласники Худлівської школи поринули у світ техніки. Школярі вчилися розрізняти будівельну та сільськогосподарську техніку, техніку, яку люди використовують вдома для своїх потреб. Діти переглянули навчально-пізнавальне відео “Світ техніки. Техніка колись і тепер”, вчилися виготовляти виріб з конструктора.
   На уроці української мови перед учнями постало завдання: з’єднати малюнок техніки  із його назвою. Кожен школяр мав відшукати назву предмета за певною кількістю вивчених букв ( наприклад: у слові — дві букви “о” та дві букви “и” - холодильник;  у назві техніки — чотири літери “а” - пральна машина ). Також  учні складали речення про цей вид техніки.
   На уроці математики учні побували у магазині електроніки. Там вони вчилися купувати вибраний товар. Школярі повинні були подати касиру відповідну суму грошей. Діти повторили склад чисел, вчилися правильно спілкуватися.
   На уроці технологій учням, а особливо хлопцям, дуже сподобалося конструювати різноманітну техніку. Діти працювали у групах, вчилися домовлятися, коли не вистачало потрібної деталі. Учні, презентуючи свої роботи, аргументували, чому саме такий виріб виготовляли, яка користь від нього.

 

     

Худлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тиждень № 10

Водичко, водичко, умий своє личко

Глюдзик Марія Іванівна

«Водичко, водичко, умий своє личко» - під  такою назвою проходив 10-й  тиждень навчання у 1 класі Худлівської ЗОШ І-ІІІ ст..  першокласники дізналися, якою буває вода, кому й для чого вона потрібна, обговорили способи бережливого використання води. Особливо сподобалося дітям проводити досліди з водою, під час яких вони з’ясували ознаки води, навчилися набирати достатню кількість води для чищення зубів, щоб даремно її не витрачати.

На уроці математики Краплинка «запропонувала» кожному учневі розв’язати приклади, а після з’ясувати, з якої хмарки випала найбільша/найменша кількість краплинок або порівну.

Дуже цікавою виявилася для дітей пізнавально-пошукова діяльність, під час якої вони повинні були дізнатися інформацію про тварину, яка довгий час може жити без води, тобто, про верблюда.

Худлівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Тиждень 11

Ми – дослідники

Глюдзик Марія Іванівна

 

Використовуючи різні дидактичні ігри, прості випробування та досліди, школярі вчилися визначати, які органи чуття потрібні для дослідження об’єктів навколишнього світу.

Дидактична гра «Органи чуття» - працюючи в групі учні визначали зображення органу чуття, яким ми пізнаємо об’єкт, зображений на малюнку.

Дослід: скільки часу проростає насінина? Спостереження за насінинами та відповідні записи у таблиці.

Настільна гра «Бродилка» – діти описували зображення предметів з допомогою відповідних органів чуття, що відповідали крапкам на гранях кубика.

Математика: учні проводили спостереження за площинними геометричними фігурами, групували їх за певними ознаками, лічили, складали рівності.

Худлівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Тиждень 12

Моя сім’я

Глюдзик Марія Іванівна

Учні вчилися називати членів родини, висловлювати почуття до них, визначати права та обов’язки кожного у сім’ї, створювали «Родинне дерево», заповнювали картки «Моя сім’я» та «Дні народження членів сім’ї», малювали на тему «Я і моя сім’я», виготовили подарунок для когось із родини.

  • проходили заняття з математики. Діти виконували завдання від членів сім’ї, а саме: каліграфічно писати цифри – від мами, бо вона створює красу і затишок у хаті; самостійно розв’язувати рівності – від тата, бо він сам багато чого робить по господарству; «Нульовий рахунок» – від бабусі, бо вона для онуків все робить безоплатно; склад числа – від дідуся, який часто щось забуває, а сьогодні забув вставити числа в таблицю; скласти пазли – завдання від братика та сестрички,з якими цікаво гратися.

 

Худлівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Тиждень 13

Природа в житті людини

Глюдзик Марія Іванівна

Першокласники дізналися про роль природи в житті людини. Учні вчилися розрізняти предмети живої, неживої природи, рукотворні об’єкти. Школярі вже знають, з чого виготовляють тканину, томатний сік, олію, повидло, цукор та багато інших речей.

Діти досліджували природу за допомогою лупи. Дуже дивувалися, коли побачили через неї краплинку роси.

Школярам сподобалася гра «Відповідаємо цеглинками», у якій, слухаючи слова, мали визначити назви рукотворних об’єктів і просигналізувати жовтою цеглинкою. Потім завдання ускладнилося тим, що серед слів потрібно було визначити ще й назви рослин ( пізніше ще й назви тварин ) та просигналізувати відповідними кольорами ( рослини – зелений, тварини – червоний ).


Copyright MyCorp © 2019